Nöjder & glader!

STARTADE DAGEN MED en pw med Therese, typ 11 km blev det innan jag & Isabelle var hemma! Sen startade jag med bakningen, midsommartårtan är nu klar och ligger och gonar till sig i frysen! Hoppas den blev bra! Honey boney kom hem, vi käka middag, drack kaffe ute på altan, bada knoddan och sen drog jag på mig löparpjucksen för en kort runda! Rensa skallen & bara lyssna på bra musik på Spotify:
  • La la love
  • Shout it out
  • Ai se Eu Te Pego
  • St fire to the rain
  • Taboo
  • Flickan och kråkan
5, 34 KM OCH 29 minuter blev det, 5:32 tempo. Måste ner i kilometertd lite till, ågren över att jag anmälde mig till startrupp 3 på Tjejmilen, ha ha. Ska springa milen fortare än vad jag springer 5 km nu. Men .... nu maxade jag ju inte heller, men ändå ... var en skön runda! Och härligt väder!
 

Kommentarer
Postat av: Tess

Tack för en bra start på dagen!

Svar: Tack själv!
christinalicious.blogg.se

2012-06-20 @ 22:55:22
URL: http://theresehjerpe.gmail.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0