Min första och sista!?

HAR ALDRIG HAFT loppis förr men 45 kronor på 3 timmar är inte så bra timpenning, ha ha! Fick sälja en fotoram, en pocketbok och en oanvänd liten börs. Har pungat ut babysakerna på Blocket och ska nu ta ta i att stuva undan alla prylar igen ... lite halvdrygt! Var bara jag och tre till här i området som ställde ut bord på gården. Ja ja ... det var det! Lite trevligt med gårdshäng iaf .... nu ska laddas upp för löprunda tror jag. Lite kaffe och surf först ;) Passa på när kiddot sover!
 

Kommentarer
Postat av: t

Hade jag varit piggare sen gårdagen hade vi kikat förbi, men är helt slut och då Alva bara sovit en timme på hela dagen så kändes det inte bättre! :P

2012-06-24 @ 19:10:07
Postat av: Tess

Hade gärna kikat förbi om inte gårdagen gjorde mig trött och tung i skallen!

2012-06-24 @ 19:10:43
URL: http://theresehjerpe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0