Härlig lillördag!

ÄNTLIGEN HAR MAN fått lite sommarfeeling! Sjukt härligt väder idag! Dagen startade med en morgonprommis a la 4 kilometer, I råkade somna och sussade sött till lunch ungefär. Kan tacka Therese för att jag kom ut, tänkte att kan hon, så kan jag! Ha ha! Så käkade vi lunch hemma och sen var vi till lekparken med Therese och Alva. Bjuppar på ett par bilder därifrån!






Lilla Byggare bob, tycker inte det är så hima kul att gunga ...



SEN BLEV DET gympass + core på gymmet. Slut som artist och bränd på axlarna, woop woop!


Kommentarer
Postat av: Tess

Haha det var så lite så! Får väl erkänna att du peppade mig att ge mig ut och jogga ikväll! En riktig kanondag, tack igen gumman!

2012-06-13 @ 23:55:25
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0