Glada toner & svala vindar!

IDAG HAR JAG och babylicious gjort en massa kul! Och hon har inte träffat pappsen sin på hela dan, han bara jobbar och jobbar! Tillsammans med 200 andra Härnösandsbor slöt vi upp till P3-event nere på stan. + i kanten för en mugg gratis kaffe ho ho!

STRESSAD PROMENAD HEM för lillicious var inte lika road av stadens gator som morsan så 1,5 km hemifrån börjar hon stortjuta. Alltid lika kul, ringer pappan och beklagar mig för honom (varför gör jag det varje gång, som om det vore hans fel).

VÄL HEMMA BLEV hon nöjd. Vi har packat väskor för morgondagens eskapad och jag brände av 30 minuter på motionscykeln. Dagens bästa kanske var att jag får på mig några gamla jeans igen, som jag hade innan gravvo! 10 månader senare, mycket blod, svett och tårar så börjar jag faktiskt känna igen min kropp igen.


Musiktävlingen Svensktoppen Nästa intog Härnösand i eftermiddagssolen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0