Dubbel dos

EN RIKTIG TRÄNINGSDAG idag, fick till två pass. Först ut med vagnen och löpning på 5.8 kilometer. Fasen vad tungt med vagnen i alla uppförsbackar men lyckades hålla 6:15 tempo ändå. Mötte på en tant efter vägen som ropade: " det där går ju jättebra det också". Gammfolk lär väl tycka att man är galen som är ute och kutar med vagnen, ha ha!

MEN DET GICK bra, hade hon alldeles rätt i. Och när jag kom hem igen så uindrar jag varför jag inte gör det oftare!? Anyway, tryckte i I lite lunch och sen fick hon sova inne. Cyklade 1,8 mil och vips så kom solen fram bakom molnen. Ut på altan och sola, underbart! Käka kasslersallad till middag med M och sen drog han iväg på skytteklubben. Ensam med I hela kvällen också och hon var skitgrinig, skulle knappra på datorn, dra ut alla sockar ur min garderobslåda. Och så fort jag tog bort henne från hennes upptåg så blev hon skitarg och skrikig *gaaah* Men nu sover busungen, hoppas hon vaknar på rätt sida imorgon =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0