Dagens träning!

EFTERSOM DET ÄR helg så får man ju passa på att ta sig ut när pappalicious passar lillfia (ni vet väl att kärt barn har många namn)! Idag blev det motionscykel 30 minuter + ett löppass på 40 minuter. Tänkte våga mig på lite terränglöpning i skogarna här men så gick jag ner mig i ett surhål och tog fel stig så det blev bara 2 km innan jag kom ut på vägen igen. Men en skön runda ändå. Fast efteråt fick jag världens huvudvärk ...

MEN ÄNDÅ 3 löppass denna vecka, då känner jag mig nöjd! Tjejmilen here I come!


Kommentarer
Postat av: Tess

Du är grymt duktig! Ge mig lite utav din motivation!!

2012-06-09 @ 23:58:45
URL: http://theresehjerpe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0