Dag 4: En hobby

20 DAGAR & 20 bilder, dagens foto blir en hobby. Jag väljer löpning, det måste ändå vara det jag lagt ner mest tid på. 2008-2010 sprang jag ganska mycket och frekvent. 2009 sprang jag Stockholm marathon, förvisso på över 5 timmar men jag är glad att jag genomförde, det var sjukt varmt, så där 30 grader och gassande sol. Halvmaran passerade jag på drygt 2 timmar och det är inte så illa, sen hade jag håll i över 2 mil. Gjorde så jäkulst ont, och det gick aldrig över. Vilken upplevelse! Lite sugen att testa igen men vet inte om tiden finns nu då man har en liten också ... ska man göra det så ska man gå in för det på riktigt, 100 fokus ... Det betyder 3-4 pass i veckan, och långpass varje söndag. Långpass på allt från 14 till 21 kilometer och det tar ju två timmar ...

NU ÄR MAN glad om man kommer ut i 30 minuter, ha ha! Nog om det ... här kommer bilden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0