Bubbleroom & Lager 157

IDAG VAR VI på Sågmyra outlets. Först gick vi till den nyöppnade Bubbleroom outleten. Handlade tre linnen, bla 2 från märket "Du & jag". + en Coola Anna topp. Sen gick vi vidare till Lager 157. Älskade Lager 157 affären som var i en gammal ullfabrik där man tidigare tillverkade filtar, snacka om industrilook med tegel på väggarna, vitmålad betong och gigantiskt stoooora lokaler. Lokaler fulla med märkeskläder! Det fanns hur mkt fint som helst och jag hade lätt kunnat shoppa mycket mera än jag gjorde men ändå rök drygt en tusing. Handlade bara till mig själv, inte ett enda plagg till Isabelle ;)


Lager 157. En gammal fabrikslokal!


Vad sägs om en kofta för 120:- Sjal för 50:- eller SVEA för typ halva ordinariepriset?


SVEA barnkläder, hur söta som helst! Också de till max halva priset!




Kommentarer
Postat av: Nathalie

Du, det lät ju inte dumt! :) man måste få unna sig själv ibland!

2012-06-03 @ 20:53:21
URL: http://minbebis.blogg.se/naathaaliie
Postat av: Madde / Mamma och blivande fröken

Såg dig på bloglovin, hamnade här och tyckte det var lite roligt att du varit i sågmyra då jag brukar åka dit en del (bor i Falun). Hoppas du får en fin dag.

2012-06-04 @ 11:40:49
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0