Torsdag!

REGNET DET BARA öser ner! Men ... har haft en lovely fm ändå! Började dagen med ett besök hos min kära nagelguru, hon är så rolig! Vi prata om ditten och datten medan hon fixade mina naglar, det bästa är att hon "klagar" på ortsbefolkningen, ha ha! Jag, som inte är härifrån, har inga problem med det, men det är lite kul att en inföding känner sin stad så väl och bara basunerar ut det till mig. Och jag sitter på andra sidan bordet och nickar, ha ha! Tummen på spiken eller vad det nu heter ...
 
JEPP, SEDAN KOM jag hem till mina bästa, svidade om och drog ut på en liten löpsväng a 6 km. Så himla härligt, det bästa idag var att vi slapp regnet, nu vräker det ner igen. Funderar på bakning, städning, ja.... hemmafix.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0