Instajuni

NU HAR DET gått några dar in på juli men tänkte ändå sammanfatta juni lite kort med bilder!
  • I början på juni var det Svensktoppen nästa med P3 på Mellanholmen
  • Jag kämpade hårt och fick till slut igen några gamla jeans igen!
  • Besiktade "gammbilen"
  • Var med Therese och Alva på Technichus
  • Sommarens första rosévin
  • Avslutning med Öppna förskolan, dock en kall tillställning utomhus
  • Lite sol & chill på verandan
  • Ny gofrulle med 1 banan och 2 ägg, tadaa!
  • Playdate i lekparken
  • Jag och I hade en "ensam helg" då M var bortrest. Härlig fika uppe hos Maria och Jesper, halva priset på leksaksaffären och stros genom Östanbäcken.
  • Började käka Naturdiet smoothie till lunch, - 5 kg på en månad.
  • Isabelle och Hjalmar blev kompisar, äntligen!
  • Fixade naglarna
  • Nya verandan blev färdig
  • Köpte ny bil
  • Jag och I lyxa iväg på gym, när vi äntligen har bil!
  • Och månaden avslutades med jobbpartaj, Matfest, trevlig kväll med Therese's familly och ännu mera Matfest nere på stan!
JA OCKSÅ VAR det ju förstås midsommar, har konstigt nog inga bilder på telefonen från det! Men Det var hur härligt som helst, kul partaj, vackert väder och det bästa sällskapet med Jeanette & co.
 
 

Kommentarer
Postat av: Tess

Oj så mycket det blev i juni, härligt! Haha så det är smoothie man ska köra på till lunch?
Hoppas på en trevlig gemensam kväll snart igen, även någon promenad:)

Svar: Ja, ha ha smoothie is the shit! För mig funkade det bra iaf! Jepp, jag mé, vi måste hitta på nåt skojsigt =)
christinalicious.blogg.se

2012-07-04 @ 15:43:45
URL: http://theresehjerpe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0