Full fart!

JA FULL FART mot helgen alltså! Fredag idag, sååå härligt! Det betyder att M får semester och att alla 3 får umgås massor! Men först, så blir det 2 kvällars gatufest för mig! Det ska bli så roligt! Hoppas verkligen att detta väder håller i sig!
 
IMORSE SÅ ÅKTE jag och Isabelle ut till Sofia och Johan och hälsade på. Vilket kanonställe de har, alldeles vid vattnet! Solat, surrat och jagat jäntan har vi gjort! I har inte käkat så mkt lunch för hon var så trött när vi kom hem ... hoppas dt går bra för henne och pappsen i em. ändå! Sen kanske barn också vill äta mindre när det är så här varmt!? Känns nästan så på hennes aptit. Sen så har hon ju fått en tand till också ...
 
JA NOG OM det, ska slänga mig i duschen så jag är resklar när M kommer hem!
 

Kommentarer
Postat av: Tess

Jag sa att det var en tand på g!

Svar: Ja du hade rätt!
christinalicious.blogg.se

2012-07-06 @ 13:08:34
URL: http://theresehjerpe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0