Årets 1:a bad!

IDAG VAR DET, kors i taket, lite bättre väder! Startade dagen med en morgonpromenad. Sen på sen eftermiddag åkte vi och badade en sväng. Eller vi och vi, jag badade och M och I tittade på! Var galet kallt i vattnet! Men ingen sommar utan bad ...
 
NU SITTER JAG hemma medan M är och tar någon öl. Jag hoppas verkligen att I's tänder kan kika fram en gång för alla nu, så vi kan få sova i lugn och ro igen. Har sett att ytterligare en tittat fram på nederkäken och tycker mig se en till som är på väg uppe bredvid framtänderna!
 

Kommentarer
Postat av: nathalie

Ja dessa tänder plus sömnen! E har båda sido tänderna på väg uppe, i natt va hon vaken mellan 2330-0400 typ, men de är ju typ som vanligt! Jäkla sömn!! Hoppas allt är bra med er därhemma iaf :)

2012-07-17 @ 22:03:44
URL: http://minbebis.blogg.se/naathaaliie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0