Underbar start på december!

VILKEN HÄRLIG DAG vi har haft idag! Vaknade förvisso på tok för tidigt men hann med att svänga ihop en brownie med pepparkakskrydda i sann bagareanda, tidigt som tusan! Sen hade vi trevligt fikabesök & lite lugnt därefter medan lilla <3-at sov lunch! Storhandling, gomiddag och sedan hockey och besök av grannarna, alltid lika trevligt!
 
DAGENS MIDDAG BLEV GI-lasagne med chevreost, det var så jävulskt gott! Kanske det godaste jag lagat!? Eller för att jag varit svältfödd och levt på Fitnesfightenmat ... näe, så är det inte! Chevreost är gott gott gott! Har unnat mig ordentligt idag med fika, lie mousserat vin, öl, glögg och nötter. Det enda som var FF idag var frukosten men imorgon, mina vänner, är det tillbaka till kostschemat igen! I promise! Sumpa inte detta nu, för guds skull!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0