Glöggmys & annat trevligt!

DAGEN IDAG BÖRJADE 5 (!!) som vanligt numera. Isabelle är inne i en dålig period om man säger så, och tre tänder har kikat fram på kort tid ... hon har vaknat 5 i många dar nu ...
 
SEN JOBB OCH nu ikväll blev det glöggmys me brudarna, trevligt värre! Pepparkaksgrissini med ädelostdip, lussebullar, tre sorters glögg och havrekakor *yam yam* Hjortronglögg var förresten en höjdare!
 
IDAG PASSADE JAG på att köra ett träningspass på lunchen, a la FF upplägg men nu när jag inte har passet på min telefon så körde jag denna variant: strax under en timme tog det. Hann duscha och käka lax till lunch också!
 
 

Kommentarer
Postat av: Tess

Åh det lät väldigt lyxigt, en tisdag bara så för:) kan man annat än älska julen?

Hoppas I faller tillbakai rutin snart, fy för vakennätter!

2012-12-05 @ 01:01:55
URL: http://theresehjerpe.blogspot.com
Postat av: Anna Grahn

Nice :) hur mga reps kör du av varje? o kör du flera rundor?

Svar: Jepp, kör 2 set på varje och 15 reps. Kör dem 3 och 3 så övning 1,2, 3 och sen 1,2,3 igen osv. =)
christinalicious.blogg.se

2012-12-05 @ 10:27:15
URL: http://alnomamman.bloggplatsen.se
Postat av: Anna Grahn

Du får gärna dela med dig av lite ff träningspass :)

Svar: Ja de ser ut så här, som detta! Med core, överkropp och ben typ.Olika varianter på övningar bara =) Men det kommer säkert mera!
christinalicious.blogg.se

2012-12-05 @ 10:27:48
URL: http://alnomamman.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0