En lång & rolig dag!

IDAG HAR VI haft en heldag med jobbet så jag landade hemma först nu! Har hållit i mitt livs första träningspass idag, aningen nervös innan, man vet ju inte hur det ska tas emot. Om det funkar för alla osv. Men det gick superbra och alla jobbarkompisar gjorde ett kalasbra jobb! KUL!
 
TRÄNINGEN BLEV 4 stationer med 3 övningar på vardera. Och 6 minuter på varje station med 1 minuts vila emellan, kände mig som en slavdrivare, ha ha! Så själv har jag inte haft möjlighet att träna idag, lite synd. Men får köra imorgon istället. Yeah! Nöjd efter dagen, nu är det fokus på jobbet resten av veckan, om 2 veckor (!!) är det ju jul! Shit vad tiden flyger iväg snabbt!

Kommentarer
Postat av: Anna Grahn

Det var superkul, TACK!

2012-12-11 @ 10:58:34
URL: http://alnomamman.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0