Egentid!

JA, NU NÄR mannen är på hockey och I somnade på 5 röda då jag lade henne på kudden. Betalar räkningar, målar mina naglar och chillar. I förmiddag blev det ett pass på gymmet, löpband, 3 Fitnessfightenövningar och 10 minuter cross. Sen lite TRX med Sofia men det gick väl sådär. Hur ska man lära sig en massa grymma övningar i TRX:en?! Måste man ha en PT för att få tll det!? Aja ... en timmes träning blev det ... inte världens effektivaste pass men kroppen småvärker iaf nu när man haft uppehåll på flera vekor. Har träningsvärk sen gårdagens pass ... men rött skönt ;)
 

Kommentarer
Postat av: Anneli

Egentid för mig med.. J på hockey, så jag... . Skotta altanen, tvätta och nu förtjänar jag ett gott glas vin!! :-)

2012-12-30 @ 20:57:03
URL: http://mammasbusfron.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0