Året som gått - 2012!

2012 HAR VARIT ett bra år! Det känns som om det har hänt så mkt pga Isabelle! i januari var hon liten kicka men nu i december kan hon visa vad hon vill, sjunga, dansa, pratar mycket och är helt enkelt jätterolig. I början av året var vi hemma, det blev mycket öpnna förskolan osv. I april drog jag och två kompisar på träningsweekend utanför Gävle, skitkul och välbehövligt! En stundtals rastlös mamma på hemmaplan, sen sommar och sol, en dålig sommar dock som inte bjöd på så mycket värme och soltimmar som jag iaf hade önskat! Började med midommar och bilköp. Midsommarfest med härliga vänner. På semestern var vi en sväng till Ö-vik, en tripp till Duved och så mycket tid här hemma. Fick gå på Härnösand stadsfest, Sundsvalls Gatufest med bästa Anna och Linda, umgås med fina Therese, Johan och Alva, bygga ny altan på huset och allmänt ha det bra! Sen kom hösten och lillkickan börja på dagis, jag fick äntligen komma ut och börja jobba! Vart dock mycket VAB första tiden. I oktober blev det mycket fest också, med härliga grannar, Ladies night i Sundsvall + Oscar + en till utekväll med finaste Anneli! Inte dåligt!
 
I TRÄNINGSVÄG SÅ var väl de stora eventen egentligen Vårruset i början på juni, 5 km på typ 28 minuter, och sedan kom Tjejmilen i Stockholm i september, sprang milen på ungefär 58 minuter har jag för med, i världens ler- och regnväder. Inte kul! Var även på en till träningsweekend i september, i fina Högbo, gu´ så härligt! Där testade jag för första gången på cross fit och MTB-cykling, det var sjukt kul! I november hoppade jag på Fitnessfighten tillsammans med Nathalie och Therese. En erfarenhet rikare och 4 kg lättare! I december var jag förkyld mest hela tiden ... JA DET VAR 2012 DET, kan inte bli så mycket bättre! Hur ska vi toppa detta!?
 
Lite olika bilder!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0