Slutätet på natten!

JA, INATT BESTÄMDE jag mig för att "hon ska banne mig inte ha nån välling" när hon vaknade strax efter 1. Gick in till en grinig och tjurig tjej, gav henne vatten som hon vifta bort *moha ha ha haaa* kände mig taskig! Gick ut därifrån och hon fick skrika bäst hon ville, inte kul att lyssna på! Men det blir ju absolut inget bättra av att va kvar inne hos henne. Efter ett tag med skrik tystnade hon, slocknade väl. Sååå sov hon till 8 imorse sen. Skööönt! Gick 'ändå bättre än vad jag trodde att inte ge henne vällingen ... lite skrik får man väl stå ut med. Hoppas vanan går snabbt att bryta, får se hur det går natten som kommer. Hade varit tokbra om hon slutat käka på natten till jobbet börjar igen, om så där 2 veckor.
Äta ska man göra på dagen ... och det gär hon ju också!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anneli

Vilken duktig tjej!! Och vilken duktig mamma som klarade stå emot skriket!! YEY för sovande barn på nätterna!!

Svar: Ha ha tack! Yeaah för det!
christinalicious.blogg.se

2012-08-23 @ 12:37:36
URL: http://mammasbusfron.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0