Sista besöket på Öppna förskolan!

IGÅR VAR JAG och Isabelle på öppna förskolan på förmiddagen. Vi kom dit vid 9.30 och Isabelle började direkt babbla med en liten kille ute i korridoren, ha ha! Sen spraaang hon in och röjde runt i 1½ timme, sångstånd och mat på det så slocknade hon som en stock i bilen och vaknade inte ens då jag bar in henne till sängen. Hon hade superkul! Jag var typ svettig av att jaga henne runt, runt, ut i korridoren, in i köket, genom lilla tunneln och ut igen ... hon sitter verkligen aldrig still!
 
JAG MINNS FRÅN början när man gick på öppna, kunde sitta och ha dem i en babysitter och dricka kaffe en stund. Nu får man verkligen aldrig "slappna av" en minut!
 
 

Kommentarer
Postat av: Tess

Haha ja fikastunderna har helt plötsligt blivit kortare:P

2012-08-29 @ 10:51:27
URL: http://theresehjerpe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0