Ledigheten rullar på!

IGÅR VAR JAG och lillskruttan på Technichus, vi var kanske 11-13 föräldrar (3 pappor) och 10 småbarn så snacka om full rulle, ha ha! Men det var skoj! Alla småttingar går nu men ett par av dem började knata bara för en vecka sen. Men det blir ju helt annat när de går dit de vill ... Jättekul att se vart benen bär! Ibland vet de nog inte riktigt själva heller och fortfarande kollar Isabelle bara rakt fram när hon går, aldrig VAR hon sätter fötterna! Hon tyckte det var skitkul där, så jag tror och hoppas att hon uppskattar dagis på samma sätt!
 
EFTER DEN LEK-/FIKASTUNDEN så åkte vi hem och mötte upp Sofia för en pw! Extra power för mig som hade barnvagn och inte hon!
 
SEN SÅ HAR jag fått förlänga min mammaledighet en vecka nu för M ska på älgjakt och jag får va hemma med Isabelle då inte farmor kan ta hand om henne. Ang. älgjakt så är den alltid ett hett diskussionsämne hos oss, driving me insane!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tess

Åh en vecka till att umgås på:)

Svar: JA! Dock blir det inskolning den veckan också! 3 dagar!
christinalicious.blogg.se

2012-08-15 @ 15:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0