Jag skiter i ...

Och jag skiter i politiken,
och jag skiter i kritiken,
och jag skiter i kommersens ruttna stank.
Och jag skiter i gubbar,
och jag skiter i käringar,
som rockartist förblir jag ändå alltid pank.
Ja, jag skiter i hela den vuxna världen,
för jag tänker inte bli nån mänsklig maskin,
så jag funderar på att dra,
dra iväg från stan,
dra iväg från den här jävla stan.
Dra iväg från stan,
dra iväg från stan,
dra iväg från stan,
dra iväg från stan...
 
BRORSAN ÄR HÄR och vi lyssnar på massa bra musik! Nästa helg kommer herr Uggla till Ö-vik! Men vi nöjer oss med lite spotify. Filosoferar på livet och tar en drink. Tur att jag kör detox ;) Men hey that´s me! Seriös som attan på veckan men det funkar inte 24/7 365 dagar om året ...
 
NU ÄRE BJÖRN ROSENSTRÖM som rullar ... trevlig kväll folk's! Man lever bara 1 gång =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0